bgb
 
 
 
 
 

Студенти Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького отримали змогу розширити свої можливості навчання шляхом участі в наукових проєктах у співпраці з Noosphere Engineering School. Одними з перших спробували свої сили в проєктній діяльності студенти ННІ інформаційних та освітніх технологій напрямку підготовки «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології».

Втіленню таких можливостей посприяв завідувач кафедри автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, кандидат технічних наук Віталій Дідук, що залучений до діяльності Громадської організації «АСОЦІАЦІЯ НООСФЕРА» на волонтерських засадах, як науковий радник (ментор) у Noosphere Engineering School із розробки вбудованих систем керування, ІоТ, розробки систем телеметрії, локального контролю та дистанційного керування на базі мікропроцесорної техніки та однопалатних мікрокомп'ютерів, розробки WEB-орієнтованих інформаційних систем, ігрових навчальних систем.

Noosphere Engineering School — це проєкт ГО «АСОЦІАЦІЯ НООСФЕРА» у партнерстві із провідними закладами вищої освіти України (переважно інженерно-технічного спрямування), у межах реалізації якого на базі університету функціонують спеціалізовані інноваційно-технічні лабораторії, де студенти, науково-педагогічний склад, а також наукові радники (ментори) ГО «АСОЦІАЦІЯ НООСФЕРА» впроваджують власні провідні ідеї, практичні та теоретичні наукові підходи до опанування інженерно-технічної професії, створюють та реалізують власні наукомісткі проєкти, стартапи, розробляють власні винаходи (корисні моделі).

У процесі функціонування Noosphere Engineering School представники ГО «АСОЦІАЦІЯ НООСФЕРА» та бізнесу діляться зі студентами теоретичними знаннями, практичними навичками та власним досвідом, а науково-педагогічний склад університетів – науковими, емпіричними і теоретичними рішеннями.

Активну співпрацю започаткували з 2018 року. Усе розпочалося з проєкту «The VANE», де Віталій Андрійович апробував себе в ролі ментора. Проєкт орієнтований на розробку ІоТ системи оцінки якості вітру в місці можливого розташування вітрової електростанції, що дозволяє зібрати попередню статистику щодо сили вітру, напрямку та інших параметрів. На основі цієї статистики можна здійснити прогнозування щодо економічної ефективності встановлення вітряка з підпором його параметрів. До складу дослідницької групи ввійшли студенти спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» Андрій Смагін, Ярослав Мигаленко, Володимир Гриценко.

Цього року започаткували ще один проєкт під керівництвом Віталія Дідука — «Space Development Game», що орієнтований на розробку інтерактивної навчальної гри. Тестова версія гри розробляється як WEB-додаток і має можливість освоєння цілого спектру спеціалізацій:

  • програмування, електроніка, мікропроцесорна техніка, інженерія, фізика, математика тощо;
  • інтерактивна взаємодія гравця з ігровим середовищем;
  • можливість контролю ігрового процесу з боку викладача;
  • можливість колаборативної роботи з навчальними закладами в рамках групової навчальної роботи студентів при розробці нових сюжетних ліній.

У проєкті беруть участь студенти спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» Данило Погребець, Анна-Марія Іршак, Катерина Смаглій, Ігор Сальніков, Руслан Мельник, Кирил Гайворонський.

Також Віталій Дідук є ментором проєкту «CORE» — черкаська команда із робототехніки зі складу школярів Черкаського фізико-математичного ліцею (ФІМЛІ), яка змагається у лізі First Tech Challenge (FTC).

На цьому ідеї та діяльність Віталія Андрійовича не завершується. У планах створення наукового центру студентської діяльності TechnoHUB, що сприятиме науковому та професійному розвитку студентів, поглибленому напрямку їхньої підготовки до подальшої професійної діяльності.

ННІ інформаційних та освітніх технологій


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.