Протягом осіннього семестру в іспанському Університеті Вальядоліда навчалися 6 студенток ННІ іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
Всі вони отримали грант на навчання у межах проєкту з міжнародної академічної мобільності за програмою Еразмус +.
— Усі студентки успішно склали сесію в іспанському університеті, відповідно їм було запропоноване продовження гранту і на весняний семестр, — зазначила координатора проєкту, доцентка Наталія Сливка.
Своїми враженнями від перебігу екзаменаційної сесії в Іспанії ділиться студентка 3-А курсу Анастасія Шкурдода:
— Екзаменаційна сесія в закладах вищої освіти в Україні та Іспанії відбувається з певними відмінностями. Зокрема, у системі оцінювання. Іспанська система освіти зосереджує більше уваги на практичних навичках, які студент здобуває під час вивчення конкретної дисципліни. Наприклад, з дисципліни «Історії англійської мови» екзаменаційні завдання вміщували переклад традиційних уривків із «Беовульфа» чи «Кентерберійських оповідей» на сучасну українську мову. На іспиті з дисципліни «Корпус лінгвістики», замість звичайного усного чи письмового тесту, ми долучилися до інтерактивного аналізу лінгвістичних дискурсів за допомогою програмного забезпечення, яке використовується для такої цілі в провідних європейських університетах. З «Теорії літературного аналізу» студентам було запропоновано писати есе, аналізуючи твори світової класики з різних перспектив. Вивчення німецької мови в іспанських університетах відбувається протягом кількох етапів, щоб закріпити вивчений матеріал. Іспанська система надає можливість студентам продемонструвати свої здібності на різних етапах навчання. Також після кожного іспиту ти можеш прийти на зустріч із викладачем, де ви обговорюєте, як можна було б покращити роботу, викладачі зацікавлені у підготовці висококваліфікованих спеціалістів та завжди готові відповісти на усі запитання.
В іспанській системі оцінювання найвища оцінка 10 відображає високий ступінь засвоєння матеріалу студентом. Система оцінювання може бути організована таким чином, що відповідає балам або рівням компетентності, але не завжди прямо корелює зі стандартами оцінювання, використовуваними в інших країнах.
В іспанській системі оцінювання відповідність між балами та літерами може бути такою:
9.0-10 або 10/10 — A (відмінно)
8.0-8.9 — B (дуже добре)
7.0-7.9 — C (добре)
6.0-6.9 —D (задовільно)
5.0-5.9 — E (зараховано)
4.9 або менше — F (незадовільно)
Це приблизна еквівалентність, і системи оцінювання можуть дещо відрізнятися в різних іспанських навчальних закладах. Загалом, оцінка 10 свідчить про високий рівень досягнень студента, а оцінка 4.9 та менше може вказувати на незадовільний результат.
Пишаємося здобутками наших студентів та бажаємо подальших успіхів!
http://cdu.edu.ua/news/pro-navchannia-v-universyteti-valiadolida-rozpovila-studentka-nni-inozemnykh-mov.html#sigProIdfb6f6f4194
ННІ іноземних мов