bgb
 
 
 
 
 

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького протягом останніх років активно впроваджує сучасні цифрові технології в освітній процес, здійснюючи ефективну цифровізацію на шляху до цифрової трансформації.

2024 рік став логічним продовженням цих змін, ознаменувавшись подальшим розвитком та вдосконаленням цифрового освітнього середовища.

У цьому році ННЦ цифрового розвитку та якості освіти зосередився на вдосконаленні наявних цифрових інструментів та розширення їх функціоналу. Також було проведено всеосяжне тестування цифрової компетентності викладацького складу. Це дало змогу оцінити рівень підготовленості викладачів до роботи в цифровому середовищі та визначити напрямки подальшого навчання.

Результати тестування показали, що викладацький склад університету демонструє високий рівень цифрової грамотності. Водночас було виявлено певні прогалини, які потребували додаткової уваги. Зокрема, деякі викладачі відчували труднощі при виконанні завдань, пов'язаних з розробкою інтерактивних матеріалів та використанням хмарних технологій.

Для підвищення рівня цифрової компетентності викладачів ННЦ цифрового розвитку та якості освіти та Центром цифрової освіти було організовано серію тренінгів, які охопили широкий спектр тем: від використання сучасних платформ для онлайн-навчання до ефективної комунікації зі студентами в цифровому середовищі. Заняття проводилися в інтерактивній формі, що дало змогу викладачам не лише отримати теоретичні знання, але й відразу закріпити їх на практиці.

Реалізація проєкту з підвищення цифрової компетентності викладачів вже принесла помітні результати. Викладачі стали більш впевненими у використанні цифрових інструментів, що позитивно вплинуло на якість навчального процесу. 

У перспективі планується подальше розширення спектра цифрових інструментів, які використовуються в навчальному процесі, а також розробка нових навчальних заходів для викладачів. Це дасть змогу університету бути лідером в галузі цифрової освіти, та стати ще ближче на крок до цифрової трансформації.

Проведення масового тестування цифрової компетентності викладачів та організація серії тренінгів є яскравим прикладом того, як Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького активно працює над вдосконаленням освітнього процесу. Завдяки цим заходам університет рухається в напрямку створення сучасного освітнього середовища, яке відповідає вимогам XXI століття.

Цифровізація освіти та робочих процесів сучасного університету є пріоритетним напрямком у діяльності Черкаського національного. Завдяки системній роботі та інвестиціям у розвиток цифрових технологій, університет створює сприятливі умови для навчання та досліджень, готуючи фахівців, здатних успішно працювати в цифровому світі.

Вдалого цифрового розвитку нам усім у Новому 2025 році!

ННЦ цифрового розвитку та якості освіти