Сесія уже незабаром, і паніка серед студентів повільно, але впевнено наростає. Одні вже починають вмикати нагадування на опівніч, щоб викрикувати «Шара прийди!», другі — активніше ставлять лайки на сторінках викладачів у соцмережах, треті — спокійно (читати «тривожно») собі готуються до екзаменів.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Першим розкриває свої «секрети» директор, доцент ННІ фізичної культури спорту та здоров’я, член тренерської ради легкоатлетичної збірної команди України Леонід Нечипоренко.

Він вважає себе звичайним викладачем:

«Для студентів, що ставляться з гумором і відповідальністю до навчання, я хороший; для студентів, що люблять лінуватися, я можливо й суворий. Усе залежить від ситуації», — пояснює Леонід Анатолійович. 

Науковець викладає дисципліни «Теорія і методика легкої атлетики», «Теорія і методика обраного виду спорту», «Спортивно-педагогічне вдосконалення». За словами викладача, до всіх дисциплін студенти ставляться з повагою, до того ж дві з них — професійні, тому для спортсменів вони надважливі.

Рекомендації, як скласти іспит чи залік у Леоніда Анатолійовича:

  1. Працюйте над собою.

«Буває, приходить першокурсник уже з чималими спортивними досягненнями, а потім за 3-4 роки так по-новому і не розкриває свій потенціал, розслабляється. А в іншому випадку — бувши першокурсником, студент нічого не вміє. Але працює, створює себе сам крок за кроком, і на 4-му курсі показує на заняттях висококласні вправи, що я й сам не знав таких; а головне — ще й доступно та кваліфіковано пояснює теоретичний матеріал. І я дивлюся на студента з гордістю, радію його успіхам! То й оцінку хочеться поставити якнайкращу не тільки через знання, а й через повагу до нього, щоб підтримати!» — поділився думками викладач.

  1. Усвідомте, для чого вам це.

«Зрозумійте, чого ви хочете від життя; чому ви тут; для чого вам ця «робота над собою» потрібна. Усвідомлення допомагає якісно розвивати свою особистість і досягати успіху»

Обережно! Леоніда Анатолійовича злить у студентах байдужість.

«Не будьте байдужими до свого життя, і викладач не буде байдужим до ваших оцінок»

Побажання від Леоніда Нечипоренка

«Студенти, бажаю вам на сесію йти із чистими руками, а повертатися — з чистою совістю!»

 

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького