Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Воркшоп на тему «Психологія та маркетинг: як подати й продати себе в соцмережах» відбувся в Центрі ментального здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Спікером виступила психологиня Центру Богдана Борікова, яка поділилася власним досвідом та знаннями про створення особистого бренду.

Під час заходу учасники говорили про те, як вибудовувати комунікацію з аудиторією, яку інформацію варто транслювати. Розібрали важливі запитання: хто я для аудиторії та навіщо це робиш, що я прагну досягти через блог, який результат очікую для свого глядача. Дізналися про три основні типи контенту: експертний, емоційний, соціальний.

Зустріч розпочалася з обговорення відомих публічних людей, які є власниками загально впізнаваних особистих брендів. Такі люди, як Стів Джобс, Ольга Фреймут, Анна Вінтур, сім’я Кардаш’ян. На власному прикладі вони демонструють і підкреслюють важливість чіткого позиціювання і розуміння своєї цінності в публічному просторі. Після чого учасники обговорили те, як кожен із нас презентує себе щодня під час навчання чи на роботі, у дружбі, стосунках, соціумі та соцмережах.

Окремо обговорили визначення поняття особистого бренду. Як зазначила Богдана, особистий бренд — це не логотип і кольори, це своя історія, своя цінність, свій стиль комунікації. Те, що про тебе думають, коли ти не поруч. Психологиня також розповіла про «воронку продажів», що дозволяє зрозуміти, як ваший потенційний клієнт приходить до рішення про купівлю ваших товарів або послуг та поділилася практичним кейсом залучення аудиторії.

— Якщо це в Instagram, ми публікуємо історію на окрему тему, підкріплюємо її певним постом або рилсом з продовженням і закріплюємо в актуальних історіях. Така стратегія допомагає втримати увагу аудиторії, — зазначила Богдана Борікова.

Зацікавлення в учасників викликало обговорення типових страхів у процесі створення блогу: я нічим не відрізняюся, мені немає чим ділитися, не знаю, з чого почати тощо. Психологиня розповіла, що потрібно створювати контент, враховуючи основну проблему і біль людини, знаходити рішення цій проблемі.

Наприкінці зустрічі учасники отримали бонус від спікерки — «шпаргалку для початку», в якій зібрані підказки й поради для старту власного блогу і приклади для перших постів.

Вікторія Бондаренко, студентка 3-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій