19 травня 2022 року в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького розпочала роботу дводенна міжнародна науково-практична конференція «Особистісно-професійний розвиток здобувачів вищої школи в постнекласичній парадигмі».

У вітальному слові ректор ЧНУ Олександр Черевко з прихильністю подякував колегам та закордонним науковцям за участь у такому важливому заході й зауважив, що в складний для України час колектив освітнього закладу злагоджено працює, вкладаючи свій посильний внесок у спільну Перемогу.

Звернувши увагу на актуальність теми конференції, Олександр Володимирович, зазначив, що Черкаський національний уже не перший рік займає поважні місця в Топ-50 найкращих вітчизняних ЗВО. Це — результат наполегливої, творчої праці науковців, викладачів та студентської молоді.

Модератор пленарного засідання конференції Тимофій Десятов, директор ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва підкреслив, що незмінними партнерами в різнопланових науково-практичних заходах є науковці Національної академії наук України на чолі з її президентом, заступником голови Наглядової ради ЧНУ Василем Кременем — академіком, доктором філософських наук, професором.

У роботі конференції взяли участь науковці різних країн. Із практико спрямованими доповідями виступили колеги із Японії.

Юрій Нагорнов, кандидат фізико-математичних наук, доцент, головний науковий працівник Дослідницького центру штучно інтелекту поділився особливостями професійного самовизначення випускників середніх муніципальних японських шкіл.

Юлія Коінова-Цьолнер, докторка філологічних наук Дрезденського технічного університету зробила доповідь на тему «Підготовка майбутніх учителів у контексті непередбачуваності педагогічної практики».

Не менше цікавими та актуальними були доповіді Петра Лузана, доктора педагогічних наук, професора Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; Йилдирима Ахмета, доктора філософії, директора початкової школи із Амасіі, Туреччина; Орландо Карденаса, доктора філософії, викладача кафедри соціальних наук Університету інформаційних наук із Гавани та інших. Компетентнісний підхід в освіті, ціннісні орієнтації та вмотивованість майбутніх фахівців, шляхи модернізації моделей і методів освітнього менеджменту в країнах світу, в тому числі й Україні. І це не повний перелік питань, порушених під час пленарного засідання. 

— Бажаємо всім учасникам наукового зібрання злагоди, миру й творчих здобутків у професійній сфері. Сподіваємося, що секційні засідання будуть не менш тематично насиченими та пройдуть на високому науковому рівні та в конструктивних діалогах, — підсумував пленарне засідання Тимофій Десятов.

Наталія Степанова, заступник директора ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва, кандидатка філософських наук, доцентка