bgb
 
 
 
 
 

Студенти спеціалізацій «Видавничий бізнес та сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відвідали майстер-класи Юки Красюк — продюсерки, літературної агентки, тренерки, журналістки та керівниці проектів ГО «Тренінговий центр» і «Книжка року».

Студенти дізналися про головні аспекти організації культурної літературної події та ефективність нетворкінгу. Організаторами виступили кафедра видавничої справи, редагування і теорії інформації та Черкаський книжковий фестиваль за сприяння Українського культурного фонду.

Тренерка провела два майстер-класи: «Нетворкінг» та «Планування культурно-масових заходів від А до Я». Присутні обговорили такі теми, як розробка концепції події, створення розгорнутого сценарного плану, формування команди, план інформаційної кампанії та залучення спеціалістів за допомогою нетворкінгу.

— Час ентузіастів проходить, місце залишається тільки для професіоналів. Культура — це бізнес. Не забувайте про це, — поділилася досвідом Юка Красюк.

Лариса Завгородня, завідувачка кафедри видавничої справи, редагування і теорії інформації та співорганізаторка заходу, наголосила на важливості проведення подібних майстер-класів:

— На мою думку, такі заходи сьогодні є базовим компонентом практикоорієнтованої освіти. Тим паче, коли навчання проводить висококомпетентний фахівець. Спілкування студентів із професіоналом у своїй справі розкрило для них ще одну грань сучасної медіакультури — управління соціокультурними проектами, — зазначила Лариса Віталіївна.

Майбутніх видавців та медіаменеджерів Юка Красюк надихнула на подальші звершення:

— Я отримала нову інформацію про створення заходів і про складнощів в організації проектів. Ми також розглянули питання ефективності ділової комунікації за допомогою нетворкінгу, — поділилася враженнями студентка 2-ВБ курсу Анастасія Калиновська.

Прес-служба ННІ української філології та соціальних комунікацій