На жаль , не знайшов кошторис внз та звіт про використання та надходження коштів. Хоча ст. 79 закону про вищу освіту зобов'язує вас публічно висвітлювати цю інформацію на офіційному веб сайті.
Все є... не знаємо, де Ви шукали.
Кошториси : http://cdu.edu.ua/info/dokumenti/finansovi-dokumenty/261-koshtorys.html
Фінансові звіти : http://cdu.edu.ua/info/dokumenti/finansovi-dokumenty/richnyi-zvit.html
Звідки взялися цифри в наказі 21 за вартість гуртожитків, якщо є наказ мін освіти від 2011 року , де вказано шо гранична вартість не може перевищувати 40% від рівня мінімальної студентської стипендії. Згідно з постановою каб міну від 8.10.2015 така стипендія для вищих навчальних закладів складає 825 грн. Тобто 40% це 330 грн. За рік 3300 , аж ніяк не 3700.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 23.07.2010 № 736/902/758 „Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами” встановлення вартості послуги з проживання у гуртожитках здійснюється на базі економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних з її наданням.
При встановленні вартості проживання у 5 гуртожитках беруться статті витрат, складовими яких є такі показники:
Доводимо до Вашого відому, що згідно Примірного положення про студентський гуртожиток вищого навчального закладу, затвердженого наказом Міносвіти і науки від 13.11.2007 № 1004 вартість місця проживання у гуртожитку складається з вартості його утримання та обов’язкових побутових послуг, що надаються студентам, які проживають у гуртожитку.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо звертати увагу у наказі „Про встановлення граничного розміру плати за проживання у студентських гуртожитках вищих навчальних закладів державної та комунальної форм власності” від 28.03.2011 № 284/423/173 не лише на п.1, але й на п. 3. У ньому, зокрема, наголошується, що встановлення додаткового обладнання у кімнаті є іншою платною послугою. Університет же при встановленні вартості брав до уваги всі фактичні натуральні показники комунальних послуг, без виокремлення наявності комп’ютерів, холодильників чи іншої побутової техніки.
Разом з тим , звертаємо Вашу увагу, що на утримання гуртожитків держава коштів не виділяє (виняток – проживання студентів-сиріт). Гуртожитки функціонують за рахунок коштів, що надходять від проживаючих (плата за проживання).
Крім того, у разі підвищення вартості комунальних послуг та енергоносіїв буде коригування статей витрат вартості проживання у гуртожитках, але без підвищення плати за проживання.
Добрий день!Підскажіть будь ласка чи буде в вашому Вузі відкритий факультет політолігія.
Дякую.
Відповідаючи на Ваш лист «Запитай у ректора № 400» щодо відкриття факультету політологія, повідомляємо, що на даний час кафедра державного управління і соціально-політичних наук підготувала пакет необхідної документації з ліцензування спеціальності 052 «Політологія» за освітнім рівнем «бакалавр» і надсилає до Міністерства освіти і науки України.
Кафедра провела всю необхідну роботу для забезпечення навчального процесу з 01.09.2016 року за спеціальністю «Політологія».
Дайте, будь ласка, детальну відповідь: чому збільшили плату за навчання, на яку суму, та з якого періоду? Скільки тепер потрібно платити за рік?
Необхідність змін вартості навчання викликана значним ростом інфляції за 2015 рік (43,3 %), збільшенням заробітної плати з 01.09.2015 на 28 % та подальшим її зростанням у 2016 році (з травня – на 6,5 %, з грудня – на 8,5 %), зростанням вартості комунальних послуг та енергоносіїв, цін на предмети, матеріали, роботи та послуги.
Крім того, під час вступної компанії у 2015 році університетом при встановленні плати за навчання було враховано низьку платоспроможність населення, складну економічну ситуацію у державі. Тому вартість навчання свідомо не було підвищено на індекс інфляції попереднього року (24,9 %).
Для забезпечення якісного надання освітніх послуг та з урахуванням фактичних витрат у натуральних показниках за діючими тарифами вартість освітніх послуг збільшено на 17,5 %.
Відповідно до ст.73, п.7 Закону України „Про вищу освіту” вуз має право змінювати плату за навчання не частіше одного разу на рік.
19.08.2015 було прийнято Постанову КМУ № 634 „Про затвердження Типового договору про надання освітніх послуг між вищим навчальним закладом та фізичною (юридичною) особою”. Відповідно до пункту 8 нової форми типового договору виконавець має право змінювати розмір плати за навчання не частіше, ніж одного разу на рік і не більше як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік із обов’язковим інформуванням про це Замовника.
Наказ № 819-н від 28.10.2015 „Про внесення змін до наказу від 02.06.2015 № 406-н „Про встановлення оплати за весь термін навчання студентів, які будуть зараховані у 2015 році на місця, що фінансуються за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб” читайте на сайті університету.
http://cdu.edu.ua/info/abiturientam/pryimalna-komisiia/vartist-navchannia.html
Добрый день,не знаю в чем у вашего сайта проблема,но я не смог зайти к себе в кабинет чтобы узнать про зно пробное,спаибо вам большое
Даже востановить не выходит
Молодцы
Шановний користувач.
На сайті ЧНУ немає особистих кабінетів. З тексту Вашого повідомлення ми зрозуміли, що мова йде про систему АІС Абітурієнт, де розміщуються результати пробного ЗНО.
На жаль, для позитивного вирішення Вашої проблеми Ви не надали всю необхідну інформацію. Електронна адреса, яку Ви вказали у зверненні, не зареєстрована у системі. Також Ви не вказали прізвище, ім’я та по-батькові.
Детальна інструкція є на сторінці відновлення доступу до системи https://abitur.cdu.edu.ua/?a=4. Функція системи працездатна, за останні 2 дні нею успішно скористалися 5 користувачів. Якщо Вам з якихось причин ця сторінка не доступна, надішліть, будь ласка, адміністратору системи на цю адресу більш детальну інформацію - текст помилки чи повідомлення браузера, які Ви отримуєте. Ми спробуємо вирішити проблему. Якщо Ви не пам’ятаєте і адресу електронної пошти, яку Ви вказували при реєстрації, у листі до адміністратора вкажіть можливий перелік адрес. Якщо одна із адрес співпаде, Вам буде надіслано два листи. Один у відповідь на Ваш запит із правильною реєстраційною адресою. Другий - на реєстраційну адресу із необхідними для відновлення доступу даними. Це необхідно для забезпечення конфіденційності результатів тестування.
Для Вашої зручності дублюю інструкцію:
«Для відновлення доступу до системи у випадку, якщо забули і логін, і пароль, необхідно звернутися до адміністратора системи на адресу abitur_admin@cdu.edu.ua з тієї електронної пошти, яка була зареєстрована у системі. У листі необхідно вказати прізвище, ім’я та по-батькові користувача. Вам буде надіслано Ваш логін і Ви зможете відновити доступ у системі. Також Ви можете звернутися з документом, який підтверджує Вашу особу, до інформаційно-обчислювального центру у навчальному корпусі № 1 к. 120.»