Налаштування доступності
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна отримати архівну та академічну довідки про навчання в університеті? Чи можливо їх отримати поштою, бо наразі проживаю в іншому місті і приїхати не маю можливості. Якщо можна, то на яку адресу відправити відповідну заяву-прохання? Дякую!
Поштою можна отримати. Пишіть заяву на ім'я ректора із вказанням усіх необхідних характеристик (роки навчання, інститут/факультет, спеціальність тощо) та надсилайте на адресу університету: б-р. Шевченка, 81, 18031. Обов'язково вкажіть, що довідку потрібно надіслати вам у зворотньому напрямку.
Доброго дня, я хотіла запитати, а коли і де будуть списки про переведення на вакантні бюджетні місця, і до якого числа потрібно оплатити навчання?
Інформація про вакантні бюджетні місця і реєстр вступників пільгових категорій будуть надіслані до МОН (Міністерство освіти і науки) після 15 вересня. Після цього конкурсна комісія МОН приймає рішення про переведення. За його результатами університет формує наказ про переведення і передає до дирекції чи деканату відповідної спеціальності.