Викладачі та студенти кафедри дошкільної та спеціальної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького розповіли кореспондентам ТРК «ВІККА» продемонстрували інтерактивні засоби навчання, що використовуються педагогами в сучасному освітньому процесі.
Темою розмови була підготовка майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти до роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку (у тому числі дітьми з особливими освітніми потребами). Зокрема, говорили про актуальність та перспективність використання доповненої та віртуальної реальності, штучного інтелекту, комп’ютерних засобів навчання та робототехніки у роботі з дітьми.
— Ми не можемо бути осторонь інноваційних рішень, які на сьогодні існують у цифровому просторі, тому готуємо таких вихователів, вчителів початкових класів та вчителів-дефектологів, які будуть конкурентоспроможними та що має попит на ринку праці з огляду на потреби сучасного інформаційно-комунікаційного середовища, — відмітила доктока філософії, старша викладачка кафедри дошкільної та спеціальної освіти Оксана Панченко.
Студенти розповіли кореспондентам, що всі цифрові ресурси, з якими вони навчаються працювати та які вивчають, мають змогу апробувати під час проходження виробничої педагогічної практики в закладах освіти, а також у межах освітнього процесу в закладі вищої освіти.
— Вважаю, що традиційні засоби навчання неодмінно мають бути впроваджені в освітньому процесі, але ігрова інтерактивна форма роботи з дітьми сприятиме ефективнішому засвоєнню навчального матеріалу, — відмітила студентка кафедри дошкільної та спеціальної освіти Тіна Харченко.
http://cdu.edu.ua/news/u-chnu-fakhivtsiv-z-doshkilnoi-osvity-navchaiut-vykorystovuvaty-naisuchasnishi-tsyfrovi-resursy.html#sigProIdf06bb50b7d
Про це та багато іншого пропонуємо переглянути у сюжеті на ТРК «ВІККА»