Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині протягом тижня? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького триває медійна практика!
Якщо серйозно, то 2-, 3-, 4-курсники зараз поглиблюють свої знання, набувають безцінного досвіду у видавництвах, поліграфічних центрах, інтернет-медіа, у рекламних та PR-агенціях, на телебаченні, а також у комунікаційних відділах спортивних клубів, бізнес-структур. Бази практики, що співпрацюють з університетом, мають високу репутацію й дають змогу навчатися на сучасному обладнанні та працювати з висококваліфікованими фахівцями, виконувати цікаві професійні завдання.
«Цьогоріч ФК «ЛНЗ» уперше став базою практики для майбутніх рекламників і піарників. Раніше ми мали спільні успішні проєкти з кафедрою, проводили тренінги, ворк-шопи. На практиці позитивні враження від рівня підготовки й особистісних рис студентів лише підтвердилися. Найголовніше в цьому процесі не змушувати їх щось робити, а спрямувати в потрібне русло. Приємно, що дівчата й хлопці відповідально ставляться до непростих завдань і сумлінно виконують їх. Шкода, що практика лише два тижні. Нам би такі працьовиті люди згодились на постійній основі (безоплатній)», – поділився досвідом роботи зі студентами Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу «ЛНЗ».
Анастасія Бичкова, студентка-рекламниця, охоче практикується в Поліграфічному центрі «306»: «Тут ми дізналися багато нової інформації про те, як виготовляють різні види рекламної продукції, які секрети крутої друкованої, зовнішньої реклами. Практика – це дуже класно. Маю надію, що після здобуття освіти зможу працевлаштуватися тут або деінде за своїм професійним напрямом».
«Коли студенти йдуть на практику, ми завжди хвилюємося. У цей період оцінку отримують не лише практиканти, а й викладачі за надані знання, сформовані навички. Це зовсім інша проєкція освітньої підготовки, коли помітно зростає відповідальність студента за свої матеріали, що з’являються у великому публічному просторі. Ми вдячні за співпрацю зі стейкхолдерами, партнерами університету за увагу, підтримку та готовність практично навчати студентів, надавати можливості для подальшої кар’єри», – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.
http://cdu.edu.ua/news/ruchkamy-i-puchkamy-studenty-mediinyky-vyviriaiut-svoi-skily-na-zhurnalistskii-praktytsi.html#sigProIde4d158d062
Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій