У межах курсів підвищення кваліфікації проректорка Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Галина Гаврилюк та начальниця відділу інформації та зв’язків із громадськістю Сніжана Лисенко провели для керівників структурних підрозділів заняття на тему «Розвиток позитивного іміджу закладу вищої освіти».

На ньому теоретично та практично обґрунтували інструменти та напрями формування іміджу університету, окреслили цілі та функції PR-комунікацій у закладах вищої освіти.

— У Стратегії розвитку Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на період 2021-2026 років зазначені завдання з удосконалення іміджевої політики університету, — зазначила Галина Гаврилюк. Вона розповіла, як працює вся університетська спільнота для виконання цього завдання.

Було проаналізовано систему формування іміджу ЧНУ імені Богдана Хмельницького та сформульовано рекомендації щодо вдосконалення управління PR- комунікаціями.

ЧНУ є визнаним лідером освітньої галузі Черкащини.  Свідченням цього є рейтинги, в яких університет утримує першість серед освітян області упродовж восьми років.

Оцінка представленості у вебпросторі відображена у міжнародному рейтингу Webometrics Ranking, відповідно до якого ЧНУ ім. Б. Хмельницького посідає 74 місце в Україні за п’ятирічний період.

Університет послідовно проводить інформаційну політику та шукає шляхи її вдосконалення. Це є складовою успішної діяльності закладу, його рейтинговості та стабільності.

Слухачі курсів мали змогу обмінятися думками  та поставити лекторці запитання. Матеріали заняття вони отримали для використання в повсякденній роботі.

 

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького