З метою підвищення якості надання освітніх послуг, виявлення сучасних запитів роботодавців, врахування пропозицій стейкхолдерів 27 грудня 2024 року за ініціативи кафедри підприємництва і маркетингу ННІ економіки і права Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулася робоча зустріч представників академічної спільноти, стейкхолдерів і роботодавців щодо обговорення освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Гарант освітньої програми «Маркетинг» в. о. директора інституту доктор економічних наук, професор Микола Руденко окреслив проблемне коло питань якості надання освітніх послуг у Черкаському регіоні, наголосив на особливостях підготовки здобувачів вищої освіти в ЧНУ ім. Б. Хмельницького та запросив учасників заходу до обговорення запропонованої освітньої програми.
У заході взяли участь провідні науковці з восьми закладів вищої освіти України, зокрема двоє проректорів, професорів, шість докторів наук завідувачів кафедр напряму маркетинг, а також представники стейкхолдерів і роботодавців.
Представники наукової спільноти надали низку слушних пропозицій у площині складання матриці програмних результатів навчання та розподілу кредитів між обов’язковими і вибірковими дисциплінами, складання структурно-логічної схеми освітньо-професійної програми, кореляції плюсів матриці відповідності з обсягом годин відведених на окрему компоненту.
Представники роботодавців наголосили на необхідності формування цифрових компетентностей у майбутніх фахівців, що є критично важливим у цифрову епоху. Комерційний директор ТОВ «Альфа фільтр» Олег Бойчук наголосив, що майбутні спеціалісти-маркетологи повинні мати розуміння та навички у сфері Інтернету речей, аналітики даних, штучного інтелекту та інших сучасних цифрових технологій. Такі компетентності допоможуть їм ефективніше працювати у цифровому середовищі, справлятися з викликами технологічного розвитку та бути конкурентоспроможними на ринку праці.
На підставі пропозицій стейкхолдерів спільно були напрацьовані рекомендації щодо посилення якісної компоненти викладання дисциплін і будуть внесені відповідні зміни в проєкт ОПП «Маркетинг» за 2025 рік.
http://cdu.edu.ua/news/pidvyshchennia-iakosti-nadannia-osvitnikh-posluh-priorytet-u-roboti-nni-ekonomiky-i-prava.html#sigProIdb71f2b6a06
ННІ економіки і права