Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Традиційно Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького  підбиває підсумки року.

Завдяки Силам Оборони України у 2025 році ми виконуємо місію з підготовки фахівців, продовжуємо роботу з виконання пріоритетних завдань. Ми згадуємо результати,  будуємо плани.

ЧНУ, як і вся країна, працює в умовах воєнного стану. За весь цей період університет жодного дня не припиняв роботу.

За останні роки університет досягнув успіхів в інформаційній сфері. Упроваджено й успішно закріплено в суспільстві імідж Черкаського національного університету як рейтингового закладу вищої освіти, лідера освітньої галузі Черкащини.

Збільшено і якісно  покращено нашу  інтернет-присутність. Цьогоріч зафіксовано 1,4 млн переглядів  сторінок сайту університету.

Активно презентуємо себе і в соцмережах. Так, в «Instagram» маємо 7 тисяч 412 підписників. Середня кількість переглядів відео в TikTok — 5 тисяч. Деякі відео набирають 582 тисячі переглядів.

Реалізовано десятки успішних проєктів та акцій, Підготовлено різноманітну іміджеву продукцію, Великий попит серед молоді має сучасний університетський мерч.

Постійно публікувались коментарі та розширені інтервʼю науковців в Інтернет-виданнях «Про все», «Нова доба», «Вісті Черкащини», «ВІККА», «7 днів», «Шевченків край» та інших.

Експерти з ЧНУ є постійними учасниками телевізійних програм на «UA: Суспільне Черкаси», ТРК «Вікка», ТРК «Ільдана».

Детальніше — у таблицях:

 

Пресслужба Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького