Сесія у розпалі, нервова система студентів – на межі зриву, а викладачі продовжують незворушно гнути свою лінію, вимагаючи від них якісних знань і виконання навчальних програм.

Ми вирішили допомогти студентам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, тому поспілкувалися з різними викладачами на тему сесії. Науковці дали рекомендації щодо відмінного складання їхніх дисциплін, розповіли, що їх дратує у студентах, а що, навпаки, дуже подобається. Щоб отримати цінні знання, які безперечно допоможуть пройти випробування під назвою «сесія» без нервів і перескладань, отримати шматочок позитиву у вигляді щирих побажань від викладачів, — читайте матеріали нової рубрики ЧНУ «Готуємося до сесії: як отримати відмінно».

Свої «секрети» розкриває викладачка психологічного факультету, кандидат психологічних наук, доцент , в. о. завідувача кафедри психології, глибинної корекції та реабілітації Ілона Калашник.

Науковиця не вважає себе суворим викладачем, адже для неї головне – це прагнення студента до знань. Тому немає сенсу робити так, аби він боявся йти на пари.

Ілона Вікторівна зазвичай викладає дисципліни більш практичного і творчого характеру, серед них: «Феномен несвідомого», «Психологія кризових станів», «Методи роботи з психомалюнком і предметними моделями» тощо.

Рекомендації, як отримати «відмінно» в Ілони Калашник:

  1. Прагнути до знань.

«Якщо я бачу, що студент «горить» фахом, хоче пізнавати, зацікавлений у дисципліні, то він складе залік чи іспит на відмінно. Для мене це найпріоритетніший показник того, що студент вийде у світ гарним фахівцем».

  1. Виявляти ініціативу. 

«Бути активним на парах, готувати творчий матеріал, показувати своє бажання практикувати – так можна помітити ініціативного студента».

Обережно! Викладачці не подобається, коли безініціативний студент бреше, постійно викручується, не проявляє зацікавленості.

«Тоді виникає логічне запитання «А навіщо йому цей фах?». Дратує, коли людині не потрібна спеціальність і вона не «живе цією справою», очевидно, студент знаходиться не в тому місці, у якому хотів би».

Побажання студентам:

«Бажаю студентам творчої наснаги! А також – не завчайте, а дійсно «занурюйтесь» у ті цікаві знання, які вам дають викладачі!»