Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Директорка ННЦ ментального здоров'я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Юлія Сіденко провела для студентів першого курсу заняття на тему «Техніки турботи про психічне здоров'я».

Участь у заході взяли студенти освітніх програм: ОП «Середня освіта ( Фізика, Інформатика)», ОП «Середня освіта ( Інформатика)», ОП «Середня освіта ( Математика)», ОП «Інформаційні системи та технології»,  ОП «Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка», ОП «Прикладна фізика та наноматеріали».

Під час заняття студенти ознайомилися з техніками, які допомагають стабілізувати емоційний стан і знижують рівень стресу, особливо в період сесії. Всі вправи є простими й ефективними, їх можна виконувати в будь-якому місці, що робить ці техніки доступними для кожного.

Серед розглянутих технік студентів особливо було цікаво дізнатися про такі.

Техніка стабілізації 5-4-3-2-1, яка включає зосередження уваги на п'яти речах, які ви бачите, чотирьох — які чуєте, трьох — які відчуваєте, двох — які пахнуть, та одного — що ви можете скуштувати. Ця техніка допомагає повернутися до поточного моменту та знизити рівень тривоги.

Техніка «Метелик», що включає ніжне рухання руками, яке створює відчуття спокою та безпеки.

Техніка «Долонька», де студентам пропонувалося написати на своїй долоньці, на що їм подобається дивитися, що слухати, улюблений доторк, аромат та страва. Це допомагає фокусуватися на позитивних відчуттях та емоціях.

Техніка трансформації страху, під час якої студенти візуалізували свої страхи і змінювали їх за допомогою фольги, що допомагає знизити рівень стресу та тривоги.

Також обговорювались важливість систематичної роботи над собою для досягнення цілей. Юлія Олександрівна підкреслила, що для успіху важливо робити хоча б одну маленьку дію кожного дня, яка наближатиме до мети.

Заняття завершилося практикою технік дихання, зокрема дихання по квадрату та схемою 4-7-8, що дозволяють заспокоїти нервову систему та впоратися з емоційним навантаженням.

Це заняття стало необхідним кроком у розвитку психічної стійкості студентів, допомагаючи їм справлятися з викликами навчального процесу та зберігати емоційну рівновагу.

ННЦ ментального здоров’я