bgb
 
 
 
 
 

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького та ІА «Нова доба» розвивають партнерські відносини укладенням меморандуму про співпрацю в інтересах кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Підписали документ ректор Олександр Черевко та директорка ІА «Нова Доба» Тетяна Очеретяна.

— Видання «Нова доба» – наш давній партнер. І не лише в інформаційному плані. Знане в інформаційному просторі Черкащини медіа є базою практики для наших студентів. Там працювали та працюють багато наших випускників, відточуючи професійну майстерність. Цілком логічно, що директорка видання Тетяна Очеретяна, теж, до речі, наша випускниця,  очолює Раду стейкхолдерів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій. Переконаний, що ця угода важлива для забезпечення якості освіти, для підготовки кваліфікованих журналістів та піарників. Гадаю, що ця співпраця буде взаємовигідною, — зазначив ректор ЧНУ імені Богдана Хмельницького Олександр Черевко.

Договір уклали для підвищення ефективності теоретичної та практичної підготовки журналістів, рекламників і піарників, підвищення кваліфікації фахівців ІА «Нова Доба», проведення спільних науково-практичних досліджень.

 — Наша співпраця триває вже давно, а відтепер вона буде ще глибшою та більш потужною, — зауважила Тетяна Очеретяна.

Угода передбачає:

 — розвиток партнерських звʼязків, взаємодія в реалізації державної політики у сфері освіти, інформаційної, іміджевої та маркетингової політики;

— розроблення пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення якості освітніх програм, за якими відбувається підготовка журналістів;

 — участь представників ІА «Нова Доба» в освітньому процесі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій;

 — організацію та проведення спільних проєктів і заходів, зокрема міжнародних;

— підготовку та видання спільних підручників, навчальних і методичних посібників, публікацій, промоційних матеріалів тощо;

— організацію та проведення стажування, виробничої, наукової практики для студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій на базі ІА «Нова Доба»;

 — проведення семінарів, практикумів, лекцій для покращення рівня знання ділової української мови, граматики, правопису тощо фахівцями кафедри журналістики, реклами та PR-технологій для працівників ІА «Нова Доба».

У межах підписаного меморандуму кафедра журналістики, реклами та PR-технологій у вересні 2024 – березні 2025 року реалізує мінігрантовий проєкт «Майстерність сторителінгу» у межах проєкту «Інноваційні підходи до наукової та журналістської практики» від Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» за підтримки Програми Трансформаційної співпраці МЗС Чехії. Проєкт «Майстерність сторителінгу» спрямований на підвищення рівня навичок розповідання історій у студентів-журналістів ЧНУ через інтеграцію практичних стажувань та менторства від медіаекспертів видання «Нова Доба». Учасники створять спільні медіаматеріали, отримуючи цінний досвід роботи в реальних умовах.

 Проєкт також передбачає організацію лекцій та воркшопів для обміну знаннями та кращими практиками.

Уповноваженими за координацію дій та підтримання постійних зв’язків призначені директорка ІА «Нова Доба» Тетяна Очеретяна та завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій, доцентка Тетяна Бондаренко.

Джерело: ІА «Нова Доба»

Фото: пресслужба  Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького