bgb
 
 
 
 
 

Із 1 липня черкаські абітурієнти розпочали реєструвати електронні кабінети вступників до закладів вищої освіти. До 31 липня триватиме реєстрація електронних кабінетів охочих вступити на бакалаврат, а до 22 серпня — на магістратуру.

Здебільшого вступники реєструються самостійно. Ті ж, кому потрібна допомога, звертаються до приймальної комісії. Про це розповіла журналістам «Суспільне : Черкаси» відповідальний секретар приймальної комісії Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Людмила Смалиус.

За словами пані Людмили, з першого ж дня реєстрації виникли певні складнощі:

«У перші години роботи, з дев’ятої ранку, коли люди почали звертатися, не вдавалося реєструвати, бо зависала система. Цього літа маємо труднощі з електропостачанням, тому ми всім вступникам наголошуємо, що не варто поспішати».

Денис Худолій у 34 роки знову вирішив стати студентом, тому і зареєстрував електронний кабінет вступника. Він закінчив економіко-правовий коледж, нині ж вирішив продовжити навчання:

«Я дуже люблю працювати з людьми, у сфері продажів. Ми займаємось автофарбами, автоматеріалами. І мені буде корисно дізнатися щось нове, і вища освіта буде закінчена».

Реєстрація кабінету займає до десяти хвилин, розказала адміністраторка по роботі з єдиною державною електронною базою Дарина Вінник. Якщо під час реєстрації не вдалось завантажити один із документів, можна звернутися до приймальної комісії навчального закладу, пояснила вона:

«Можуть виникати труднощі із поліграфічними документами, тобто документом про освіту, який був виданий давно. Диплома або атестата немає у реєстрі виданих, тому такі вступники подають паперові документи».

Вступники пільгових категорій можуть зареєструвати електронний кабінет до того, як подадуть свої пільги або після — різниці немає, додала вона. Єдиний нюанс — це треба зробити до моменту подачі першої електронної заяви.

 

Має пільгу цьогорічна випускниця Кіра Кантур. Розповіла: аби не припуститись помилок, вирішила прийти за консультацією до початку реєстрації:

«Має бути довідка, документ про закінчення школи, паспорт, свідоцтво про народження дитини. У мене пільга як у дитини-сироти. Мені розповіли, що треба буде взяти витяг у службі у справах дітей. Також дали перелік основних документів, зокрема, в ньому було свідоцтво про смерть. Буду створювати особистий кабінет».

Дівчина розповіла про те, чим збирається займатися у майбутньому:

«Я могла б бути класним вчителем із вокалу, але власну справу зможу відкрити і в майбутньому, а нині найголовніше — це вища освіта».

Джерело:  «Суспільне : Черкаси»