Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Журналісти та піарники Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького вивчали корпоративні комунікації у великій компанії на прикладі   фармацевтичного заводу «Biopharma» та одного зі столичних центрів «Biopharma Plasma».   

Екскурсія організована в межах співпраці кафедри журналістики, реклами та PR-технологій із черкаським центром «Biopharma Plasma».

— Навчальні екскурсії формують не лише професійні компетентності, а й soft skills — уміння працювати в команді, спілкуватися з представниками бізнесу, аналізувати комунікаційні стратегії та мислити критично. Це досвід, який робить наших студентів більш свідомими, соціально активними й готовими до сучасних викликів професії. Biopharma базує свою діяльність на принципах соціальної відповідальності. Це приклад потужного соціального проєкту, адже саме завдяки таким підприємствам можна врятувати тисячі життів. У час війни надзвичайно важливо, щоб культура донорства розвивалася, а кількість донацій крові зростала. Наші студенти мають розуміти, як комунікації, медіа та PR можуть сприяти цьому процесу, мотивуючи суспільство до участі в спільному добрі. Вдячна компанії «Biopharma» за відкритість і готовність ділитися знаннями, а студентам – за зацікавленість й активність, — зазначила завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Студентам розповіли про технологію виготовлення ліків та препаратів із донорської плазми, а також про історію заводу — із дня заснування і до сьогодення. Під час екскурсії учасники дізналися, як відбувається процес заготівлі, тестування та фракціонування плазми, із якої виготовляють життєво необхідні препарати — альбумін, імуноглобулін та інші.

Ознайомлювальна екскурсія до освітнього простору Biopharma School (BioSchool) — це ініціатива компанії, спрямована на підтримку учнів та студентів ЗВО Київщини, що зацікавлені вивченням біології та хімії. Студенти відвідали спеціально облаштовані класні кімнати «Біошколи», де під час навчального року та літніх канікул проводять інтерактивні заняття для школярів 8–11 класів.

Також студентам провели екскурсію в одному з центрів «Biopharma Plasma». PR-менеджерка Діана Товстун розповіла про процес донації плазми. Відвідувачі дізналися про технологію оброблення та зберігання донорської плазми.

— Я вже маю 49 донацій плазми й щиро радію від того, що можу розповідати людям про донорство. Це справді важливо. Коли приходять люди, яким цікаво, я бачу їхній інтерес, це заряджає, — поділилася власним досвідом Діана.

Студенти побачили, як пакують, заморожують і зберігають плазму, що потім відправляють для оброблення на завод «Biopharma». Під час інтерактивної презентації учасникам доступно продемонстрували процес збирання плазми.

Мали змогу ознайомилися з фотогалереєю, що присвячена почесним донорам «Biopharma Plasma». На стендах представлені історії донорів різного віку та професій, їхні портрети й короткі розповіді про те, чому вони вирішили стати донорами.

Після екскурсії студенти змогли зробити безкоштовний аналіз крові.
— Для мене як донора цікаво було дізнатися, куди саме йде моя плазма, які процеси перетворення вона проходить. Для моїх колег і друзів це була нагода відкрити для себе щось нове. Тому я закликаю всіх бути донорами та допомагати один одному, — розповіла студентка 2 курсу спеціальності «Соціальна робота та консультування» Дарія Закрепа.

Відео можна переглянути за посиланням.

Фото: Аліна Костенко, магістрантка 1 курсу ОП «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» ННІ української філології та соціальних комунікацій

Відео: Єлизавета Корнійчук, студентка 3-Ж курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій