У межах співпраці з Українською асоціацією маркетингу на кафедрі економіки підприємства, обліку і аудиту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулася інформативна зустріч з президенткою УАМ пані Іриною Лилик, кандидаткою економічних наук, доценткою Київського національного університету імені Вадима Гетьмана, керівницею та координаторкою міжнародних та національних дослідницьких проєктів.

Ірина Вікторівна як фундатор практичного маркетингу та фахівець в площині реалізації проєктної діяльності є стейкхолдером освітньої програми «Маркетинг».

Доповідачка розповіла студентам про діяльність асоціації та окреслила ключові аспекти діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами. Наголосила на активній співпраці Української асоціації маркетологів з найбільшою світовою дослідницькою компанією Nielsen та вітчизняними дослідницькими компаніями України, а також  розповіла про проєкт digital-marketing Lifecell, ДФЗО. До такої співпраці залучаються студенти-маркетологи із університетів України, зокрема Київського національного університету імені Вадима Гетьмана та Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Під час зустрічі учасники наголосили, що  підвищення професійних якостей, вміння працювати в команді та досвід реалізації міжнародних проєктів — запорука максимального працевлаштування студентів після отримання диплома.


Кафедра економіки підприємства, обліку і аудиту