bgb
 
 
 
 
 

Здобувачка освіти першого (бакалаврського) рівня, групи МОа-22 кафедри менеджменту та державної служби Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Ірина Карасевич блискуче представила свій дослідницький проєкт на XX Міжнародній науково-практичній конференції для молодих вчених НТУ «Дніпровська політехніка» «Majesty of Marketing».

Студентка виборола третє місце серед 11 учасників з різних ЗВО як України, так і за її межами на тему: «Digital Marketing for Small and Medium-Sized Businesses: Innovative Approaches to Maintaining Competitiveness in a Turbulent Economy» («Цифровий маркетинг для малого та середнього бізнесу: інноваційні підходи до збереження конкурентоспроможності в умовах турбулентної економіки»).

Під час конференції обговорювали актуальні для України питання маркетингу професійною мовою, яка використовується спеціалістами маркетингових служб організацій в англомовних країнах (робоча мова конференції — англійська).

— Ця конференція стала не лише платформою для обговорення нових ідей у сфері маркетингу, але й надихнула наших студентів на нові наукові здобутки та професійний розвиток, — зазначила науковий керівник Анжела Гриліцька, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри менеджменту та державної служби.

Кафедра менеджменту та державної служби


 
Ми використовуємо cookie
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід на нашому сайті. Файли cookie дозволяють нам аналізувати трафік та покращувати наш контент.