Здобувачка освіти першого (бакалаврського) рівня, групи МОа-22 кафедри менеджменту та державної служби Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Ірина Карасевич блискуче представила свій дослідницький проєкт на XX Міжнародній науково-практичній конференції для молодих вчених НТУ «Дніпровська політехніка» «Majesty of Marketing».
Студентка виборола третє місце серед 11 учасників з різних ЗВО як України, так і за її межами на тему: «Digital Marketing for Small and Medium-Sized Businesses: Innovative Approaches to Maintaining Competitiveness in a Turbulent Economy» («Цифровий маркетинг для малого та середнього бізнесу: інноваційні підходи до збереження конкурентоспроможності в умовах турбулентної економіки»).
Під час конференції обговорювали актуальні для України питання маркетингу професійною мовою, яка використовується спеціалістами маркетингових служб організацій в англомовних країнах (робоча мова конференції — англійська).
— Ця конференція стала не лише платформою для обговорення нових ідей у сфері маркетингу, але й надихнула наших студентів на нові наукові здобутки та професійний розвиток, — зазначила науковий керівник Анжела Гриліцька, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри менеджменту та державної служби.
Кафедра менеджменту та державної служби