Налаштування доступності

bgb
 
 
 
 

Студенти 4 курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта» ОПП «Ортопедагогіка» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького у межах вивчення дисципліни «Теорія та методика реабілітаційної роботи в осіб з сенсорними порушеннями» 16 жовтня 2025 року вкотре завітали до реабілітаційного відділення КЗ «Черкаський НРЦ «Країна добра Черкаської обласної ради».

Професійна допомога дітям з особливими освітніми потребами є вкрай необхідною. Сьогодні серед реальних шляхів адаптації й соціалізації дітей з порушеннями слуху, неврологічними захворюваннями, розладами аутистичного спектру проведення корекційної роботи має ключове значення.

Фахівчиня реабілітаційного відділення — Ірина Мотильова ознайомила студентів з історією його створення, а також розкрила основні корекційні підходи, які практикують у ньому.

— Спочатку головною метою відділення була робота з порушеннями слуху у дітей та молоді. Однак з часом спектр послуг був розширений, оскільки зросла потреба у комплексній реабілітації (корекційній роботі) з дітьми й молоддю, що мають розлади не тільки слуху, але й психічної, аутистичної сфери. Тут можуть займатися як учні НРЦ, так і діти інших освітніх закладів міста, — зазначила Ірина Сергіївна.

Натепер колектив цього знаного закладу, на чолі з директором, Заслуженим працівником освіти України, Іриною Зганяйко надають висококваліфіковану психолого-педагогічну, фізичну, соціально-побутову реабілітацію відповідно до індивідуальних реабілітаційних маршрутів кожної дитини з інвалідністю. Своєю щоденною працею вони доводять, що віра у здібності дітей і постійне навчання є рушієм прогресу, який хоч і досягається кропіткою роботою, але неминучий. Отже, студентам завжди є чому у них повчитися.

У реабілітаційному відділенні центру студенти ознайомились із багатьма новітніми корекційними педагогічними, соціально-побутовими, медичними (лікувально-відновлювальними, лікувально-профілактичними, реабілітаційними) та фізичними методиками впливу. Відчули атмосферу турботи, професіоналізму, поваги та доброти, що панує у стінах закладу до своїх вихованців. Відвідали добре облаштовані навчальними матеріалами та обладнанням кабінети та сенсорну кімнату відділення.

Кафедра анатомії, фізіології та фізичної реабілітації