Студенти та викладачі ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького 30 жовтня спілкувалися зі стейкхолдеркою освітньо-професійної програми «Середня освіта (Українська мова та література)», «Середня освіта (Українська мова, література та англійська мова)», очільницею напряму «Зміст освіти» в Офісі впровадження НУШ (МОН), методисткою ГО «Смарт освіта», заслуженим вчителем України Катериною Молодик.
У межах зустрічі, на якій був присутній і перший проректор Василь Мойсієнко, обговорили пропозиції щодо оновлення та удосконалення робочих навчальних планів відповідно до ОПП «Середня освіта (Українська мова та література)», «Середня освіта (Українська мова, література та англійська мова)», внесли пропозиції щодо стратегії ефективного проведення педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014 «Середня освіта», обговорили умови співпраці ННІ української філології та соціальних комунікацій з Громадською організацією «Освіта 360».
Катерина Молодик провела методичний воркшоп на тему «Реалізація компетентнісного підходу до навчання в НУШ», до якого було залучено студентів, що здобувають фах вчителя-словесника в Черкаському національному, а також викладачів, які є учасниками проєктної групи підготовки фахівців відповідно до освітньої програми «Середня освіта».
Спікерка наголосила на актуальності проблеми професійної підготовки вчителя в ЗВО, зупинилася на конкретних методиках, які засновано на засадничих принципах компетентнісного підходу до навчання, залучила студентів до активного обговорення питань проблемного навчання та діяльнісного підходу в мовно-літературній освіті. Крім того, стейкхолдерка надала рекомендації щодо використання освітніх ресурсів з метою власного професійного вдосконалення, ознайомила з проєктом наставництва для вчителів-початківців «МеntorMe».
http://cdu.edu.ua/news/maibutni-vchyteli-slovesnyky-cherkaskoho-natsionalnoho-opanovuvaly-novi-metodyky-navchannia-v-nush.html#sigProIdb52a2f4597
ННІ української філології та соціальних комунікацій