25 жовтня в Україні відзначається професійне свято фахівців з маркетингу. Протягом тижня кафедра підприємництва і маркетингу відзначала це свято низкою заходів.
Так, 22 жовтня для студентів освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» було проведено лекцію на тему «Відповідальний маркетинг без харчових ілюзій». Спікерами були спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник. Захід був націлений на розкриття теми відповідального підходу до маркетингу харчових продуктів, з акцентом на чесність у рекламі та запобігання створенню хибних уявлень серед споживачів. Студенти мали можливість дізнатися більше про законодавчі аспекти, що регулюють рекламування харчових продуктів, та почути практичні кейси від фахівців, які щодня працюють у цій сфері. Проєкт спрямований на поглиблення знань з дисциплін «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг інновацій».
24 жовтня викладачі кафедри підприємництва і маркетингу ЧНУ приєдналися до онлайн конференції «Сучасний світ маркетологів», організовану Полтавським державним аграрним університетом. Маркетологи-практики ділилися досвідом, інноваційними кейсами та розповідали про сучасні тенденції у сфері маркетингу.
http://cdu.edu.ua/news/den-marketoloha-vidznachyly-v-chnu.html#sigProIdc8db306dea
ННІ економіки і права